Jag är bäst

I söndags va jag och Macke på bio och gissa vilka som va där samtidigt?..... Bella och Hoffe såklart x)
Vi åt supergod mat!! åh de va så gott!! Vi delade på Friterade tigerräkor och kyckling wok, sjukt gott. 
Vi såg "i rymden finns inga känslor", den var faktiskt jätte rolig :)

     



Jag var ju som sagt ledig i måndags och tisdags och de va jätte skönt att bara vila ut och ta de lugnt från skolan.
Men nu är de rätt mycket att göra, massor av läxor + att jag ska praktisera på lördag istället för fredag.. Känns lite halv trist faktiskt.. Aja måste visa att jag är värld att få jobb där. :)

Fick nyss reda på resultatet på samhällskunskapsprovet som jag gjorde förra veckan.. Jag fick VG ! Jag är ju bara fööör bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0