Torsdag kväll

Den här dagen har varit otroligt lång, så nu längtar jag riktigt mycket till helgen. Jag har vart på praktiken i princip hela dagen och sen när jag kom hem han jag med ett varmt bad och kolla på robinson, med Marcus. Efter de åkte jag hem och nu ligger jag i sängen. :)  I helgen ska jag bara slappa och lata mig. De ända jag har bestämt att göra är att rätta prov ( man får en krona per prov ), tänkte att jag skulle käna lite extra pengar :) och annars ska jag bara kolla på massa filmer med underbara Marcus. ( skräckfilmer) :| :) Nu måste jag sova så att jag orkar med praktiken i morgon, jobbar från 10 till 18.. Tråkigt att sluta så sent på en fredag men men!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0