helg

Ett snabbt inlägg om helgen..
I fredags praktiserade jag från kl 13 till 19, kändes jätte konstigt att sluta så sent. Efter de åkte jag raka vägen hem och mötte upp Macke. Självklart blev de fredagsmys till idol, hur skönt som helst när jag var så trött.
På lördagen blev det shopping med mamma, jag köpte en ny jacka ( super fin ) :) och så blev de lite annat också, en mössa, en tjocktröja och en fest topp som jag skulle ha på kvällen. Vid middagstid åkte jag och Macke och hans föräldrar över till hans kusiner för att äta middag. De var jätte trevligt och riktigt god mat. Tyvärr hade vi lite brottom hem för att fixa oss och möta upp Fia och Bella för att sen gå på en fest. Kvällen blev inte så värst kul som jag hade velat och såklart har jag en sån otrolig otur att min sista cider går sönder i min väska så att allt är förstört, blött, kladdigt och luktar cider.... De värsta är att displayen på min kamera är full med vatten innuti så de är fläckar över allt.. Och att min laddare är full med vatten också, så kan inte ladda min mobil.. Har stått med hårfönen as länge för att den ska torka. Ja och självklart är mitt smink sjöblött också.. Otur..
  
Idag blir de biooo och god mat, ska bli jätte mysigt. Och det som är så skönt är att jag är ledig i morgon och på tisdag så söndagen behöver inte bli förstörd den här veckan... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0